25
nov
Compresorul este un echipament esențial în activitatea zilnică a unui atelier auto, pentru că sculele pneumatice depind de o alimentare stabilă.
Dacă ai observat că mașina ta are zgârieturi fine, pete sau și-a pierdut din luciu, probabil te-ai gândit să o reîmprospătezi. Poate chiar ai ...
Pentru bureții polish din spumă, cea mai eficientă metodă de curățare rapidă este suflarea cu aer comprimat. Aceasta elimină excesul de pastă și ...
Mașina ta nu mai arată la fel ca atunci când ai scos-o din showroom? Vopseaua și-a pierdut luciul, iar zgârieturile încep să se vadă tot mai clar? ...
Polișarea auto este o metodă eficientă prin care poți reda luciul vopselei și poți scăpa de zgârieturile fine, urmele de oxidare și aspectul tern ...
Dacă vrei să îți polișezi corect mașina, e bine să știi din start ce greșeli fac cel mai des începătorii și cum să le eviți.
Este unul dintre cele mai importante produse folosite în detailing, atât în service-uri, cât și acasă, atunci când vrei să îți îngrijești singur ...
Polișarea auto este soluția prin care readuci luciul de showroom și corectezi imperfecțiunile vopselei.
Investiția într-o astfel de trusă nu înseamnă doar mai puțini bani dați pe meșteri, ci și liniștea că, atunci când apare o problemă, ai deja tot ...
Prelungirea vieții unui lanț de drujbă nu ține de trucuri complicate, ci de câteva gesturi simple făcute constant: curățare după utilizare, ungere ...
Când vine vorba de tăiat lemn, plastic sau chiar metal, două scule sunt cel mai des puse față în față: fierăstrăul circular și fierăstrăul pendular.
Mașina de găurit cu cablu și cea cu acumulator nu se exclud una pe alta, ci răspund unor nevoi diferite. Prima îți aduce putere și rezistență ...
Un video extrem de util de la Ice Pro Detailing. urmariti pe Youtube , Like si Subscribe. Urmariti acest canal de Youtube , tipul este ...
Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.
“Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.
Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.
Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.
Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE