Set 12 chei combinate cu clichet, KP60Set 12 chei combinate cu clichet, KP60
    229,00 lei
    Rotor pentru foarfece electrice ES116, KP0792Rotor pentru foarfece electrice ES116, KP0792
      119,00 lei
      Capsator CAPSE cu acumulator 18V, PROSERIES, KD1775Capsator CAPSE cu acumulator 18V, PROSERIES, KD1775
        Pompa pentru apa cu motor termic, 800l/min, ALWP1Pompa pentru apa cu motor termic, 800l/min, ALWP1
          Set ciocane din fibra de sticla, 8 bucati, KD232Set ciocane din fibra de sticla, 8 bucati, KD232
            Mai departe
            Produs nou
            Blog deschis pentru toti

            Cum faceți o reclamație?

            Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

            Ce este o reclamaţie / sesizare?

            “Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.

            Cum depuneţi o reclamaţie?

            Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.


            În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.


            Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.

            Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

            Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE